petek, 1. julij 2016

ABC Challenge K is for Kind

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "K is for Kind"(zahvalna voščilnica). Uporabila sem res sončne barve, saj je zunaj hudo vroče, in pa lep napis, ki je vsaj zame najlepši "hvala" kar si jih lahko zaželimo ;)
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "K is for Kind (Create a Thank You Card)". I used some really sunshine colours, since it is really hot outside and used a lovely sentiment which can be the most beautiful thank you sentiment at least for me ;)
 



 Sponsor: 



Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*Mojca*

7 komentarjev:

Tamara pravi ...

Čudovita in papirji so res lepi.
Lp, t.

Helena pravi ...

Prikupna cvetlična deklica, vrhunsko pobarvana in sestavljena v čudovito voščilnico.

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca gorgeous card love your image and your card design. hugs Shirleyxxxxxxxx

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Pa so res super barve! Krasna je Mojca.

Damjana pravi ...

Tako pozitivna voščilnica. Lušten motiv in zelo lepo pobarvan. Mojstrica barvanja si.

Anonimni pravi ...

Super cute love the colours and image too! hugs me xx

Vladuška pravi ...

Čudovita nasmejana poletna.