petek, 1. april 2016

ABC Challenge E is for Everything

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "E is for Everything (karkoli)". To pa je nekaj najlažjega, kajne ;) Jaz sem uporabila prikupnen digitalni odtis gasilca našega sponsorja (Adorable Fireman) in izdelala rojstnodnevno voščilnico.
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called " E is for Everything". Easy peasy right? I did a birthday cards using this cute digital stamp Adorable Fireman from our sponsor. It doesn't really need much decoration, don't it, because the cute little fireman does all the work :) 






Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
*Mojca*

12 komentarjev:

Nella pravi ...

Lušna fantovska voščilnica.

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca a brilliant card for any young man, I love your colouring and your card design. hugs Shirleyxxxxx

Vladuška pravi ...

Zelo simpatičen je tale gasilec in krasno pobarvan. Lepa voščilnica.

Metuljčica pravi ...

Tale gasilec je pa res super, pa še idejo sem dobila za sodelavca in mu bom pripravila eno gasilsko za rojstni dan. Občudujem pa seveda tvoje barvanje in prelepo sestavljeno voščilnico.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Gorgeous card Ginny x
My Blog As I do Rodos

Andreja pravi ...

Zelo luštna voščilnica je nastala, saj si uporabila simpatičen motiv :-))

Martina pravi ...

Tvoji odtiski so vedno tako čudovito pobarvani. Super simpatična voščilnica.

Damjana pravi ...

Zelo simpatičen mali - veliki gasilec. Barvanje zopet popolno. Zelo lepo si jo sestavila.

Zvonka pravi ...

Ta motiv je pa super lep in voščilnica prav tako.

Keti's Projects pravi ...

Joj kolk prikupna voščilnica. Tale motiv je super kjut. In tudi sama rada sodelujem na ABC izzivih, imate takšne luštne izzive.

Annette pravi ...

Ooooh I like the fireman! So cute and would be great for a 'big' birthday. Hehehehe!!

Anonimni pravi ...

Oh my Mojca this is so beautifully coloured I LOVE the image and love the colours and style too! hugs me xx