sreda, 1. julij 2015

ABC Challege M is for Magnolia



Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "M is for Magnolia (uporabite odtis, papir, šablono od Magnoije). Sama sem se odločila za prikupen odtis dojenčka in naredila voščilnico ob rojstvu fantka. Dodala sem kar nekaj bleščic kot vidite ... res ni mi pomoči :P
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "M is for Magnolia (Use a Magnolia image, paper or die in your creation). I decided for tihs cute Magnolia baby stamp and created a baby boy card. Added a lot of glitter as you see ... I just can't help myself :P








Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 

*Mojca*

13 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

taka lepa, nežna, pa te bleščicce na krilcih ...

As.I.Do.Rodos. pravi ...

A gorgeous card Ginny x

NinaS pravi ...

Tako nežna in krasno sestavljena.

Sarah pravi ...

Such a lovely card Mojca, the blue looks really wonderful on this fabulous design xx

Goga pravi ...

Kok je luštkan, pa te bleščice na krilih <3 <3
Čau Lili

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasna je
pozdravček Tamara

Helena pravi ...

Oh, kako je nežna in spokojna. Če bi jo pogledala zvečer, bi postala kar zaspana :) Mojca, čudovita voščilnica.

Andreja pravi ...

ooo pravo cartiko si naredila! Res deluje spokojno :-))

Vladuška pravi ...

Zelo ljubka zadevica.

Ne-Ja pravi ...

Cart 100 na uro :)!

oldpunca pravi ...

Res ti ni pomoči. :-)) Čudovito ustvarjaš.

Annette pravi ...

Beautiful Mojca. Love that shade of blue. It's so rich and vibrant.
Hugs
Annette
xx

Zvonka pravi ...

Krasna je, postavitev mi je zelo všeč. Lp