sreda, 25. marec 2015

Naj ti povsod sije mavrica

Enostavno, napis pove vse ... kljub temu, da je zunaj zanič vreme, naj vam povsod sije mavrica :)

Simple, the sentiment says it all ... despite the lousy weather we are having, I hope that  everywhere you go there will be a rainbow shining for you :)
(sentiment says: "Let the rainbow shine for you every day.")



Hvala za obisk!

Thank you for your visit today!
Hugs!

*Mojca*

13 komentarjev:

Sarah pravi ...

Love this Mojca, great spotted paper and such pretty die cut flowers. xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Gorgeous card Ginny x

oldpunca pravi ...

O, kako je lepa! Všeč mi je napis na sredini voščilnice in nežna okrasitev. :-)

vilinke pravi ...

Lepa in enostavna voščilnica z zelo lepim stavkom.
LP Vilinke

Renata pravi ...

Lepa pikčasta voščilnica.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ej, Mojca zopet se ne morem odlimati od tvoje voščilnice. Čudovita, vesela in ravno prav nežna. Te tvoje rožice so mi takoo včšeč.

Annette pravi ...

Lovely layout. Love it.
Hugs
Annette
xx

Anonimni pravi ...

Gorgeous card love the colours too!
hugs me xx
ps
Thanks for the lovely template hunny xx

Martina pravi ...

Predivna je.
Lp, Martina

Sapfina (Barbara) pravi ...

Pikice so moja šibka točka in se vedno čisto raznežim, ko jih kdo uporabi, še posebej v takih nežnih pastelnih tonih. Voščilnica je zelo lepa!

Helena pravi ...

Všeč mi je. Preprosta, a hkrati bogata zaradi lepe misli.

Vladuška pravi ...

Tudi malo dežja potrebujemo, vsaj na našem koncu. Je bila zemlja čisto suha, tako da se ne pritožujem nad vremenom tokrat :) Tele tvoje pike pa so prav razposajene.

Ne-Ja pravi ...

Če nebi bilo dežja bi bili prikrajšani za tako čudovit efekt kot je mavrica :). Voščilnica je zelo nežna,ma čudovita.