sobota, 24. januar 2015

Kuvertice in nagradna igra

Takole pa se zahvali vsem, ki ti podarijo kaj ob rojstvu novorojenčka. Kar 20 jih je nastalo!

Odločila sem se, da nekomu izmed vas, ki boste delili sliko in to zapisali v komentar na moji face book strani: SOUL SANCTARY CARDS, podarim 3 takšnele kuvertice (sami lahko izberete barvo in napis). Čas imate do 25.1. do polnoči, nagrajenec bo objavljen naslednji dan tekom dneva.

Srečno!






13 komentarjev:

Čarobna hišica pravi ...

Krasne kuvertice tako kot vse kar pride izpod tvojih prstov in ogromna zbirka ... ker fb zelo poredko uporabljam se kar sama izključujem iz igre in dajem priložnost drugim ;o) ... imej se fajn

Zvonka pravi ...

Čudovite kuvertice, ki jih pri tebi vedno občudujem, tako simpatične so.
Žal pa nisem na fb, škoda, bi se z veseljem potegovala za nagrado. Lp

oldpunca pravi ...

Krasna kuvertica. :-) Z veseljem bi se potegovala za nagradico, ampak se FB še vedno gledava postrani. :-)))

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous work Ginny x

Renata pravi ...

Prekrasna kuverta. Tudi jaz bi se z veseljem postavila v vrsto za nagrado, vendar zaenkrat še nisem na FB.

Helena pravi ...

Mojca, te zahvalnice so čudovite. Všeč so mi pikice in nežno modra barva.

Ne-Ja pravi ...

Tele kuverte so fantastično darilo ali zahvala, žal tudi jaz nimam FB, tkaod a se ne morem potegovati zanjo. Pa drugič.

Janja pravi ...

Joj kako lep kupček. Krasno izdelane in seveda meni tako všečne pikice :)). Lp

Annette pravi ...

Wow (x25!!!) These are gorgeous. I love the fancy edges.
Hugs
Annette
xx

Vladuška pravi ...

Kako čudovit in cart kupček.

Hali pravi ...

Perfektne so, tako nežne, s prekrasnimi pentljami!

moi pravi ...

Krasne kuverte.

helena pravi ...

Oh Mojca, tele kuvertice pa kar božajo oko in dušo. Ena sama milina jih je. Čudovito!