nedelja, 21. december 2014

Tukaj spi Lovro

Nastala je še ena izmed ploščic za novorojenčke - tukaj spi Lovro :)

I made  another baby hanger - here sleeps Lovro :)





Hvala za obisk in lepe komentarje!

Thank you for your visit and lovely comments!

Hugs!

*Mojca*

13 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Luštna še pa še.

Irish Cherokee pravi ...

Sweet image Mojca. Love the coloring.

Blessings,
Jim

oldpunca pravi ...

Obešanka za Lovra je preprosto lepa! Zelo mi je všeč. :-)

Danica pravi ...

Še ena lepa obešanka izpod tvojih rok.
Čudovita je.
Lp Danica

NinaS pravi ...

Luštna in lepo pobarvana.

Helena pravi ...

Simpatična in zelo nežna.

Annette pravi ...

Beautiful. I really am in awe of how you do these. I never did get on with the clay.
Hugs
Annette
xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Stunning Wishing you and you family a Merry Christmas Ginny x

Andreja pravi ...

Čudovita tablica :-))
Lepo si jo izdelala!

cebelica pravi ...

Še ena simpatična ploščica. Res si prava mojstrica v izdelovanju le-teh. Bravo! :)

Tebi in tvojim najdražjim želim vesel in nasmejan božič ter sreče in ljubezni, zdravja in veselja polno leto 2015!

Lp

Pop's Cards pravi ...

Hi sweetie, I am always blown away when I come here, gorgeous work as always!! huggles Pops x x x

Adrijana Knez pravi ...

Joooj kak je simpatična ploščica - obešanka. Zelo, zelo nežna - prav takšna kot novorojenčki. Izbrala si čudovit motivček, ki je prelepo pobarvan.

Adrijana Knez pravi ...

Mojca...sem prehitro kliknila objavi ;(((
Tebi in tvojim želim vse lepo v Novem letu!
Pozdravček, Jana