sobota, 3. maj 2014

Čokoladna torta / Chocolate cake

S čem pa se vi danes sladkate? Torta je sestavljena iz 12 kosov in verjemite mi, da je, kljub papirnati obliki, zelo sladka, saj se v njej skrivajo čokoladne dobrote.  Na voljo v celoti ali po koščkih ... odvisno kako močno bi se radi posladkali :P


Fancy something sweet today? The cake consists of 12 pieces and believe me, that despite the paper form, it's very sweet, because it contains chocolate goodies. Available as a whole or in pieces ... depending on how low your sugar is :P



Prijavljam jo na izziv: Craftalnice - sladko
 
Hvala za obisk! 
Thank you for looking today.
*Mojca*

31 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Very original looks great well done Ginny x

Sarah pravi ...

This is a real labour of love Mojca...it's fabulous xx

Tanja E. pravi ...

O Mojca, tole je noro lepo, enkratno si ustvarjala, bravo za tale projekt, LP:)

Annette pravi ...

They're lovely Mojca. They must have taken a while to make, but they look almost good enough to eat. Love the flower decorations.
Hugs
Annette
xx

Martina pravi ...

Uf, ova torta je baš njami...predivna je.
Lp, Martina

Sue pravi ...

WOW! This is stunning Mojca. The design is amazing and I love your detailing.
hugs Sue xx

NinaS pravi ...

Fantastična torta, in še čokoladna! :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna, ta je zame-odkar sem na dieti
lp Tamara

Klara pravi ...

Krasno narejeno. Torta brez kalorij...popolna. :))

Kristina pravi ...

Čudovita je. Bi mi zaupala, kje si dobila načrt za košček tortice? Dvojčka bosta kmalu praznovala RD in bi za v vrtec naredila dve takile tortici z darilčki :)

Helena pravi ...

Tvoja torta je pravi projekt in te občudujem, ker si se je lotila. Enkratna je!

Mojca pravi ...

kristina pošlji mi mail, da ti posredujem šablono.

Janja pravi ...

Prečudovita je. Lp

vilinke pravi ...

Zelo slatko in lepo za oko izgleda tale torta. Super si jo spekla
LP Vilinke

Marna pravi ...

Čudovita torta! Za prste obliznit!

oldpunca pravi ...

Madonca punca, tole pa je torta in pol! :-) Krasno si jo okrasila. Približno vem, koliko dela je vloženega v tole. Mislim, da bi jo prej spekla :-))

Nella pravi ...

Wauuu, krasna torta in tudi ostali izdelki so čudoviti - kreativna si 100 na uro :) (sem bila malo out zadnje čase in nisem uspela pokomentirat...) skratka - super! Lp

Ursy pravi ...

Čudovita je, se priporočam za kakšen košček. ;).

Vladuška pravi ...

Papirnata perfekcija. Prekrasno.

Pop's Cards pravi ...

Wow looks amazing x x xx

škrga pravi ...

To ti je moralo vzeti kar nekaj ur natančnega dela. Torta zgleda kot prava, njami.
Lp, Škrga

Simko pravi ...

Njami, čokoladna torta... :). Pa še notranjost je polnjena... Super si tole izdelala, Mojca!
Pozdravček,
Simona

Teresa pravi ...

Hello Mojca,
Thank you for visiting my blog whilst I was on holiday, I do appreciate it.
Your cake is beautiful, I love all the individual boxes it looks so yummy!
Hugs Teresa xx

Adrijana Knez pravi ...

Wwwwauuuu Mojca...to pa je TORTA...
in z veseljem bi imela kar celo :):)
Verjetno je ogromno dela. In čudovito si jo okrasila. Pridna!!!
Pozdravček, Jana

Hiška iz papirja pravi ...

Vau Mojca, noro! Si niti pomisliti ne upam, kako dolgo se je pekla tale torta, bravo!

Ne-Ja pravi ...

WAW tole pa je čokoladna bomba - fenomenalno :)! Splok s pistacijevim polnilom... Jaz bi tudi prosila za mušter tele tortice, če lahko. Mail pa je asistolija@gmail.com

Hvala :)

Andreja pravi ...

Vau kakšna torta :-))
Zelo lepo si jo naredila in pravo veselje jo je pogledati ... izgleda kot čito ta prava!
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ..... Srečno!

Goga pravi ...

Čudovita torta, koliko dela si vložila vanjo. Res jo je lepo videti.
Hvala, da se sladkaš z nami v Craft-alnici; Lili

BojaMoja pravi ...

Enkrat sem delala tortico za Jakobove sovrtičkarje ... čeprav moja ni bila tako bogato okrašena, sem imela z nji grozno veliko dela, tako da je tale projekt spoštovanja vreden ♥♥♥

Anonimni pravi ...

WOW this is Brilliant! musta taken you flipping ages! hugs me xx

Nataša pravi ...

Vau, res je prekrasna. Tudi sama bi prosla za načrt, ker imamo v bližnji prihodnosti praznovanje in bo super za darilca. Že vnaprej se zahvaljujem. Mail: natasa.smrecnjak@gmail.com