petek, 1. november 2013

ABC Challenge Y is for Yellow

Pozdralvjene! Že je čas za nov izziv na blogu ABC! In tokrat se glasi Y is for Yellow (R je za Rumeno). Rumena barva mora torej prevladovati na vaših izdelkih. Tale Tilda z medvedkom se mi je zdela nadvse simpatična, uporabila pa sem tudi Vladkin napis iz seta Rojstni dan.

Hi guys! It's time for another ABC Challenge. This time it's called Y is for Yellow. We want you to use yellow as the dominant colour in your creations. I love this cute Tilda with her little teddy bear and I also used Vladka's sentiment wich says: "Catch your dreams!" 



Naš sponzor je Tildas Town.
Our sponsor is Tildas Town.



Oglejte si tudi ostale voščilnice našega DT tima in se nam pridružite na tokratnem izzivu ABC.

Go and check out the lovely creations from our DT team and hope that you'll join us at ABC Challenge.
Hugs!

*MOjca*

18 komentarjev:

Sarah pravi ...

A fantastic sunny card on a,quite frankly,rubbish day!! Fab papers and such a cute stamp...I love her teddy...cute!! xx

oldpunca pravi ...

Zelo lepa sončna in pozitivna voščilnica. Všeč mi je rumeni papir za ozadje. In pa, kakor vedno, tvoja čudovita in natančna izdelava :-)

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Beautiful card love the the papers Ginny x

Andreja pravi ...

ooo kako prisrčna voščilnica, Mojca :-))
Lepo si se lotila izziva!

Doreen pravi ...

This is gorgeous,love the image...Fab design.xxx

cebelica pravi ...

Se strinjam, ta Tilda z medvedkom je res simpatična! Čudivita voščilnica, ki bo nekomu zagotovo polepšala dan! xx

Unknown pravi ...

Sončna kreacija pravšnja za današnji dan. :)
jasmina

Anonimni pravi ...

Ufff kako je predivna. Motiv i papir na pozadini su ocaravajuci.
Lp, Sonja.

Helena pravi ...

Leeeeeeepa! Všeč mi je deklica, ki si jo posedla na trak.

Tina pravi ...

Super je. Zelo lepo si posedla Tildo, ki ji rumeno ozadje super pristoji.

Simko pravi ...

Lepo kot vedno Mojca!
Pozdravček,
Simona

SaraS pravi ...

Izredno simpatična punčka... in seveda super pobarvana. :)

Martina pravi ...

Tale Tildka je res simpatična, ampak na tej voščilnici me je najbolj fascinirala skladnost barv. Toliko jih je, ampak tebi jih je uspelo čudovito skombinirati. Temna pentlja je pa pika na i.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vedno znova me navdušiš
krasna voščilnica
zelo lepi papirji in Tilda z medvedkom
super
lep pozdravček Tamara

Annette pravi ...

Gorgeous Tilda Card hun. Lovely colouring.
Hugs
Annette
xx

Klara pravi ...

Oooo, kako je krasna. lepo si jo sestavila skupaj in Tilda je prav simpatična. :)

Vladuška pravi ...

Lepo ji pristoji rumena in zelo lepo si jo naredila.

Anonimni pravi ...

Gorgeous card Mojca love the layout too! hugs me x