sobota, 14. april 2012

"Das" ploščice

Z das maso sem se srečala že kot otrok. Iz nje sva skupaj z mamo izdelovale različne okraske za na božično drevo. V bistvu dolgo časa nisem vedela kaj pametnega bi se še dalo izdelati iz nje ... ko sem nekega dne videla stvaritve Vixi, ki me je s temi svojim unikatnimi ploščicami zelo navdušila. Po nekaj poskusih sem obupala ... do predkratkim, ko me je na "otočku" zopet spodbudila Daia s svojimi čudovitimi Gorjuss in Tilda ploščicami. Pa sem si rekla, treba je poskusiti znova. In nastalo je sledeče ...








Dai se morem res lepo zahvalit, da mi je dala veliko nasvetov in spodbude, da sem se lotila teh ploščic in da se z vsako znova nekaj novega naučim.

9 komentarjev:

Doreen pravi ...

Oooh these are just gorgeous,love the images.xxx

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lepo,lepo, lepo <3

Vicky pravi ...

They are all so fabulous Mojca...:o)

big hugs Vicky xx

Marina pravi ...

oo ful lepo... tudi sama sem si jo kupila že kar nekaj časa nazaj in vedno bolj razmišljam kako naj jo uporabim, oz. bolje rečeno kako naj se lotim tehle ploščic, ker sama nisem še nikoli delala z das maso... morda v prihodnjih deževnih dneh tudi sama posežem po njej... Lepo nedeljo ti želim...pappa

Teresa - My Crafty Heart pravi ...

Hi Mojca, what fabulous creations :) love them all and your colouring is wonderful, Hugs, Teresa x

Nella pravi ...

Ful lepe ploščice, prva še posebaj kjut :)

Beate pravi ...

Gorgeous projects!
Have a great week!
Hugs and smiles

Janja pravi ...

Kar nadaljuj .... so tako luštne. Lp

Klara pravi ...

Zelo domiselno... krasno so ti uspele. :)