petek, 2. marec 2012

Johnny Winter V Trstu

Dva dni pred koncertom - kašelj, slabo počutje .... PREHLAD! Pa ne že spet. Že pred 14 dnevi se me je lotil prehlad in se je prejšno soboto zopet prikradel v moja pljuča. A kljub pokašljevanju sem se vseeno podala na pot v Trst, kjer je v prestižnem gledališču za nas prirpavljal glasbeno predstavo legenda blues rocka Johnny Winter. Ko sem prispela na kraj dogodka sem bila presenečena, da so takšen koncert postavili v tako prelepo stavbo, kjer se ponavadi odvijajo "kulturniške" prireditve (namreč prostor močno sliči na ljubljansko Dramo, samo da je gledališče Politeama Rossetti malce večje hehe). Slikanje je bilo s kašljem že tako oteženo, ko pa sem prevzela foto akreditacijo in mi je organizator v polomljeni angleščini razložil, da je slikanje možno le z obeh strani odra je moja volja še dodatno upadla. Ampak kot vedno, mi se ne damo, in sem šla v boj ... Kakšen je bil koncert? Johnny Winter je res že star in njegov albinizem je vidno načel njegovo zdravje, ampak ko v roke vzame kitaro  .... Več pa v reportaži: Johnny Winter - legendary blues rocker remains unyielding in Trieste.

Pa še nekaj slik za pokušino. :)





1 komentar:

Nella pravi ...

Fotke so kar solidne :) verjamem, da je bil super koncert in upam, da hitro okrevaš. Kašljajoče pozdrave tudi z moje strani :)